Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Tíz hajerősítő tipp

2009.05.28
Itt az idő, hogy tincseinket már most felkészítsük a nyárra. Szegedi Tibor fodrászmester tippjeivel csillogóan széppé és egészségessé varázsolhatod frizurádat, és az otthon is könnyen elkészíthető hajpakolásokkal és -öblítőkkel feltöltheted a hajad vitaminokkal.

1. Ha tehetjük, legalább nyolchetente látogassunk el fodrászunkhoz. A vágással nemcsak hajunk formáját nyerhetjük vissza, hanem tehetünk a töredezett hajvégek ellen is.
2. Tavasszal és a nyári hónapokban is elég, ha hetente egyszer-kétszer mosunk hajat.
Kép3. Ne vigyük túlzásba a hajra való kozmetikumok használatát. Lehetőleg csak kevés samponnal mossuk meg tincseinket, de azt is alaposan öblítsük ki.
4. Garantáltan egészséges lesz a hajunk, és fejbőrünk is teljesen felfrissül, ha hajmosás után tápláló pakolást teszünk rá.
5. Bár a napok egyre melegebbek, a reggelek és az esték még elég hűvösek ahhoz, hogy vizes fejjel lépjünk ki a lakásból. A fejbőr és a haj éppen a mosás és a szárítás után fázhat meg a leghamarabb. Érdemes tehát hajszárítás után, indulás előtt legalább egy órát várnunk.
 6. Még száradás előtt fésüljük ki a hajunkat, de ügyeljünk arra, hogy ezt ne hegyes, műanyag fésűvel tegyük, hiszen ez nem tesz jót sem fejbőrünknek, sem a hajszálaknak.
7. Ne közelről, és ne a legmagasabb fokozaton szárítsuk tincseinket hajmosás után, hiszen így nagyon könnyen „szöszössé” válhat a hajunk.
8. Fejbőrünk vérkeringésének jót tesz, ha esténként előrehajtott fejjel alaposan átfésüljük a hajunkat.
9. Remek megoldás a vérkeringés felpezsdítésére a fejmasszázs is. Arra viszont figyeljünk, hogy finoman, az ujjbegyünkkel tegyük ezt.
10. Fontos a táplálkozás is. Együnk sok zöldséget és gyümölcsöt, hiszen ezekben rengeteg a haj egészséges szerkezetéhez szükséges A- és B-vitamin.