Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Könnyű fogyás: öt nap diéta, két nap pihenő

2009.04.24
Szembenézni a folyamatos ételmegvonással meglehetősen nehéz dolog. Azonban egy „okos” diétának olyannak kellene lennie, mint a hetünknek úgy általában: öt nap, amikor keményen dolgozunk, és negyvennyolc óra, amikor lazíthatunk, pihenhetünk. Így már nem tűnik olyan nehéznek betartani a szabályokat.
Hétköznap
Étkezz ötször egy nap!
A napi ötszöri étkezés segítségével
felgyorsíthatod az anyagcserédet, maximalizálhatod a kalóriaégetést. Célozd be úgy az arányokat, hogy a három fő étkezés összesen körülbelül Kép 1200 kalória legyen. A nap folyamán kétszer megengedhetsz magadnak egy kis rágcsálnivalót is 200 kalória értékben.
Összpontosíts a zsírégetésre!
Állítsd össze úgy az étrendedet, hogy az ételekkel is még inkább fel tudd gyorsítani az anyagcserédet! Fűszerekből válaszd a csillit, jöhetnek a különböző saláták, sovány tejtermékek és az olyan fontos zsiradékok is, amik többek közt az olajos halban, a dióban és a magvakban találhatók meg.
Igyál meg naponta legalább két liter folyadékot!
A dehidratáltság könnyen éhessé tehet és lassítja az anyagcserét. Részesítsd előnyben az ásványvizet, a zöld teát és a gyógynövényteákat!

Hétvégenként
Édes élet
Az egész heti megszorítások után a hétvégén nyugodtan megengedhetsz magadnak
egy kis édességet az ebéd után. Egy kisebb szelet torta vagy néhány kocka csoki nem árthat a fogyókúrádnak. Sőt, hogyha magas kakaótartalmú csokoládét majszolsz el, akkor még az egészség oltárán is áldozol.
Hagyd abba az evést, amikor már tele vagy!
A gyomor húsz perc elteltével küld üzenetet az agynak, hogy már tele van, szóval várd meg a figyelmeztető jeleket! Ha az étel már nem esik olyan jól, mint az étkezés elején, akkor eleget ettél belőle.
Csak olyan ételt végy magadhoz, amit igazán szeretnél!
A legtöbb fogyókúra
azért fullad kudarcba, mert meghatározott időn keresztül csakis olyan táplálékokat fogyaszthatunk, amiket nem feltétlenül kedvelünk. Hétvégenként inkább válassz olyan ételeket, amiket igazán szeretsz, persze mindezt a mértékletesség jegyében! Hagyd a teljeskiörlésű péksüteményt, és nyugodt szívvel vágj egy szelet fehér kenyeret!