Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Az Élelmezéstudományi Intézet diétája

2009.12.03
Alapszabály: semmi cukor és alkohol, kevés olaj!
 
A diéta 1 hétig tart, utána meg kell ismételni. Aki pontosan betartja az étrendet és nem követ el semmi bűnt – a legkisebb kivétel is katasztrófa -, 2 hét alatt 9 kilót fogyhat. Az ebédet a vacsorával megcserélni nem szabad!
Szervezetében a kúra alatt anyagcsere változás áll be, 1 évig nem fog visszahízni.
Hétfőn vagy szerdán kell kezdeni.
Steak: grillezett vagy kevés vízben párolt natúr hús, pici só.
Saláta: vegyes zöldség (paradicsom, paprika, uborka stb)
Zöld saláta: fejes saláta.
 
1. nap :           Reggeli:         feketekávé
                        Ebéd:             2 kemény tojás, spenót kevés rántással
Vacsora:        1 nagy steak, zöld saláta, párolt zeller     
 
2. nap :           Reggeli:         feketekávé kis tejjel, 1 szelet kétszersült
                        Ebéd:             1 steak, zöld saláta, nyers gyümölcs
Vacsora:        főtt sonka (bármennyi)
 
3. nap :           Reggeli:         feketekávé tejjel, 1 szelet kétszersült
                        Ebéd:             1 főtt tojás, zöld saláta, paradicsom
Vacsora:        20 dkg főtt sonka és saláta
 
4. nap :           Reggeli:         feketekávé tejjel, 1 szelet kétszersült
                        Ebéd:             1 főtt tojás, nyers vagy párolt káposzta, 15 dkg sajt
Vacsora:        sima kefir vagy joghurt és gyümölcs
 
5. nap :           Reggeli:         feketekávé tejjel, reszelt sárgarépa, citrom
                        Ebéd:             dinsztelt hal, paradicsom
Vacsora:        1 steak, zöld saláta
 
6. nap :           Reggeli:         feketekávé tejjel, 1 szelet kétszersült
                        Ebéd:             fél grillcsirke salátával
Vacsora:        1 főtt tojás, sárgarépa
 
7. nap :           Reggeli:         citromos tea cukor nélkül
                        Ebéd:             gyümölcs
Vacsora:        annyit ehet amennyit akar és amit szeret!