Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


1 hét alatt -5 kg könnyedén!

2009.04.24

 

Ha hirtelen szeretnéd leadni a rád rakódott súlyfelesleget, bizony annak kemény edzések és szigorú diéta az ára. Segítségünkkel azonban mindez könnyebben megvalósítható! Zsírégetésre fel!

Ha hétfőn kezded a diétádat, és jövő hét elejére csúcsformába szeretnél kerülni, nem kell mást tenned, mint követned ezt a pár alapszabályt és a hatás nem marad el!

1. Igyál naponta legalább 2-3 liter szénsavmentes ásványvizet, csavard bele egy citrom levét, és egész nap kortyolgasd!
2. Reggelizz, tízóraizz gyümölcsöt (1-2 darabot, vagy 10 dekát alkalmanként). Lehetőleg válassz az alacsonyabb kalóriatartalmú gyümölcsök közül, amilyenek a bogyós gyümölcsök, Képa grapefruit vagy az alma.
3. Ebédre és vacsorára natúr hús kerüljön a tányérodra zöldség körettel, ez lehet natúr csirke, natúr pulyka, vagy grillezett hal.
4. Napközben zöldségekkel enyhítsd az éhségedet. Rágcsálj el egy sárgarépát például! Figyelj arra, hogy 2 óránként egyél valami keveset, így az emésztésed egész nap dolgozni fog. Kis adagokban egyél délelőtt gyümölcsöt, délután pedig fehérjét zöldséggel!
5. Naponta legalább fél órát sportolj valamit! A leghatékonyabb zsírégető sport a futás, viszont ha nincs időd lemenni a konditerembe, vagy rossz idő van kint, akkor tegyél be otthon egy fitnesz dvd-t!
6. Este 6 után ne egyél semmit! Ez talán a legfontosabb alapszabály!
7. Találj valakit az ismerősi körödben, aki szintén le akar adni pár kilót, és diétázzatok együtt! Párban könnyebb fogyni, és ha valamelyikkőtök elgyengülne, a másik bíztathatja, hogy átlendüljön a kritikus időszakon!